ANG: electro-acoustic music; NEM: elektroakustische Musik; FR: musique electro-acoustique.
ET: Grš. ḗlektron = jantar (električni pojavi so bili prvič zaznani na jantarju) (‹KLU›, 174); grš. akustikós = ki pripada poslušanju, iz akū´ein = slišati (‹KLU›,17).
D: 1) »(Elektroakustična glasba) je (naziv za) zvočni tok, ki izhaja iz spajanja dveh na začetku različnih struj: ♦konkretne glasbe♦ (ki uporablja posnete naravne ♦zvoke♦) in ♦elektronske glasbe♦ (ki deluje izključno s pridobivanjem ♦zvokov♦ iz ♦generatorjev♦). Z drugimi besedami, elektroakustična glasba glede na namere skladatelja uporablja in svobodno povezuje dva tipa izvora ♦zvoka♦, naravni in elektronski.« (CHION-REIBEL 1976: 9)
2) »Ta izraz, ki ni znanstveno utemeljen, se navadno uporablja, da bi označili sintezo tehnik ♦konkretne glasbe in ♦elektronske glasbe♦. Stockhausen je bil eden prvih, ki je okrog leta 1956 začel to sintezo.« (‹ROS›, 85)
3) »Pojem, ki je dobesedni prevod … ‘musique electroacoustique’ (. .. ki se veže na ♦konkretno glasbo♦ in ki ga npr. uporablja L. Ferrari) in ki se v novejšem času uporablja v nemških publikacijah (npr. v KAUFMANN 1972), medtem ko se v vsej Evropi in Ameriki … veliko pogosteje uporablja ♦elektronska glasba♦.« (‹EH›, 75)
KR: Kot je razvidno iz D 1 in 2, bi pojem moral imeti poseben pomen (na FR-govornem območju), medtem ko je po D 3 sopomenski z ♦elektronsko glasbo♦. Specifičnost pomena na FR-govornem območju je vprašljiva: v ‹HO›, 335, se navezuje na ♦konkretno glasbo♦ in ♦elektronsko glasbo♦; pojem bi torej moral na neki način s svojim pomenom pokriti oba pojma, medtem ko se v ‹HO›, 75, e. g. navaja kot sinteza ♦konkretne glasbe♦ in ♦elektronske glasbe♦; podobno je tudi v ‹RAN›, 280–282, kjer pojem – kljub temu da se ne govori o FR-govornem območju – pokriva ♦konkretno glasbo♦, ♦elektronsko glasbo♦, ♦sintetizatorje♦, ♦živo elektronsko glasbo♦, ♦govorjeno skladbo♦ in ♦računalniško glasbo♦. V ‹FR›, 25, se e. g. sploh ne omenja, vendar se »elektroakustika« definira kot »znanost kombiniranja električnih in akustičnih procesov in naprav, ki se uporabljajo skupaj z napravami, kot sta mikrofon in zvočnik«. Ta popolnoma omejen pomen elektroakustike lahko najmanj prispeva k preciziranju pomena e. g.
Trud okoli razlikovanja e. g. od ♦elektronske glasbe♦ (v najširšem smislu) je pravzaprav brezpredmeten: e. g. je sopomenska z ♦elektronsko glasbo♦ v najširšem smislu.
PRIM: ♦akuzmatika, akuzmatična glasba♦, ♦elektrofonska glasba♦, ♦elektronska glasba♦, ♦glasba za trak♦ = (music for tape, tape music), ♦konkretna glasba♦ = (♦musique concrète♦), ♦music for tape, tape music♦, ♦sintetična glasba♦.
‹BOSS›, 43–44; ‹CAN›, 170–171; CHION 1982; ‹LARE›, 514–517