ANG: counterchord.
ET: âŠAkordâŠ.
D: 1) »(Naziv za) kontrapunktiÄno tehniko, v kateri se uporabljajo âŠakordi⊠v loÄenih tokovih ali na razliÄnih sferah, ki si medsebojno nasprotujejo. Ta pojem uporablja skladatelj Henry Cowell … Gl. âŠbiakordâŠ. « (â¹FRâº, 18)
2) »[Z] uporabo âŠakordov⊠namesto posameznih âŠtonov⊠je moÄ zgraditi sistem kontrapunkta âŠakordovâŠ, npr. dobiti figuro druge vrste kontrapunkta (t. i. ‘okrasnega kontrapunkta’ â op. N. G.), Äe v enem delu âŠakord⊠ostane nespremenjen, medtem ko se v drugem âŠakordi⊠spreminjajo. Spremenjeni âŠakordi⊠morajo biti v odnosu do nespremenjenih âŠakordovâŠ, kar se doseÅŸe tako, da se v korektnem kontrapunktu povezujejo âŠosnovni toni⊠vsakega od spremenjenih âŠakordov⊠z âŠosnovnimi toni⊠nespremenjenih âŠakordovâŠ. Äe sledimo temu naÄelu, lahko izoblikujemo celoten sistem kontrapunkta. Tako kot v âŠpoliharmoniji⊠so enote takÅ¡nega kontrapunkta lahko enostavne, okrasne ali meÅ¡ane (tj. tudi enostavne in okrasne â op. N. G.) …
(posamezni âŠtoniâŠ, na katerih temeljijo âŠpoliakordiâŠ)
Primeren naziv za kontrapunkt âŠakordov⊠bi lahko bil protiakord ali âŠakord⊠proti âŠakorduâŠ.« (COWELL 1969: 31â32)
KR: D 1 pravilno definira pojem (Äeprav natanÄen pomen razberemo Å¡ele v D 2), vendar ni jasno, kakÅ¡no zvezo ima p. z âŠbiakordomâŠ, kar je nakazano v D 1.
GL: âŠagregat⊠(D 1), âŠbiakordâŠ, âŠpoliharmonija/poliharmonikaâŠ, âŠpolitonalitetaâŠ, âŠpoliakordâŠ.
â¹JONâº, 64â65

