ANG: free tonality.
ET: âŠTonalitetaâŠ.
D: »(Naziv za âŠtonalitetoâŠ), pri kateri se ohranja tonalitetno srediÅ¡Äe, vendar ne moremo zaznati nikakrÅ¡ne hierarhije med dvanajstimi âŠtoniâŠ, razen tonike. Tonika ohranja svojo funkcijo kot orientacija in toÄka gravitacije, sicer pa je vseh dvanajst âŠtonov⊠enako prostih in neodvisnih.« (â¹JONâº, 104â105)
KM: Citat v D je iz DALLIN 1957: 47â48. Tam sta omenjena tudi Allegro iz prve Å ostakoviÄeve simfonije in Hindemithova Simfonija v Es-duru kot zgleda za p. t.
KR: V â¹JONâº, 104, se bralca usmerja k âŠdodekafoniji⊠(tj. âŠdvanajsttonski tehnikiâŠ), verjento zaradi skorajda popolne enakovrednosti med dvanajstimi âŠtoni⊠po D. P.t. je v tem smislu sopomenska z âŠrazÅ¡irjeno tonalitetoâŠ. Vendar je v tem primeru vsakrÅ¡na povezava z âŠdvanajsttonsko tehniko⊠povsem zgreÅ¡ena.
GL: âŠatonalitetaâŠ, âŠatonikaliteta, atonikalitetnost, atonikalnostâŠ, âŠbitonalitetaâŠ, âŠmultitonalitetaâŠ, âŠnestalna tonalitetaâŠ, âŠpantonalitetaâŠ, âŠpolitonalitetaâŠ, âŠprogresivna tonalitetaâŠ, âŠrazÅ¡irjena tonalitetaâŠ, âŠsuspendirana tonalitetaâŠ.
PRIM: âŠatonalitetaâŠ, âŠmetatonalitetaâŠ, âŠmikrotonalitetaâŠ, âŠprototonalitetaâŠ, âŠprosta atonalitetaâŠ, âŠtonalitetaâŠ.
