ANG: real-time performance, performance in real time.
D: »(Naziv za) neposredni … nadzor nad procesom skladanja med trajanjem izvedbe. To je možno v ♦elektronski glasbi♦ in ♦računalniški glasbi♦, kjer se številni aspekti dela lahko ustvarijo ali podvržejo spremembi med izvedbo. Pojma izvedbe v resničnem času in žive izvedbe se pogosto uporabljata (v istem pomenu).« (‹FR›, 73)
KR: D povsem napačno določa pomen pojma. Predvsem ne gre za nadzor nad postopkom skladanja, ki je pri skladbah, ki zahtevajo izvedbo v resničnem času, najpogosteje natančno vnaprej načrtovan – ravno zaradi omogočanja izvedbe v resničnem času. ♦Elektronska glasba♦ in ♦računalniška glasba♦, kot splošna pojma, nimata nobene zveze z izvedbo v resničnem času. Prav zato obstaja pojem ♦žive elektronske glasbe♦, s katerim se poudarja razlika med možnostmi izvedbe v resničnem času. Z drugimi besedami, pojem se nanaša na proces nastajanja zvoka s pomočjo različnih elektronskih in računalniških tehnologoj, ki so, glede na zapletenost tega porocesa, v glavnem funkcionirale v ♦dislociranem času♦, tj. proces ustvarjanja zvoka je trajal veliko dlje od ♦resničnega časa♦ izvedbe. Z razvojem tehnologije, npr. z izpopolnjevanjem ♦digitalnih sintetizatorjev♦ in z razvojem ♦vezja za vzorčenje♦, se je razlika med ♦dislociranim časom♦ in ♦resničnim časom♦ zmanjšana na minimum ali pa je povsem ukinjena, ter je ♦živi elektronski glasbi♦ omogočila izvedbo v resničnem času. Sama »izvedba« v izvedbi v resničnem času je pravzaprav predvsem elektronski ali računalniški postopek proizvajanja zvoka, ki se ne dogaja več v ♦dislociranem♦, temveč v ♦resničnem času♦. V tem smislu je »živa izvedba« v D sopomenka izvedbe v resničnem času, še posebej v ♦živi elektronski glasbi♦.
GL: ♦bioglasba♦, ♦digitalni sintetizator♦, ♦dislocirani čas♦, ♦izvedbena partitura♦, ♦resnični čas♦, ♦vezje za vzorčenje♦ = ♦sampler♦, ♦živa elektronska glasba♦ = (live electronic music) = (live electronics).