ANG: serialism NEM: Serialismus FR: sérialisme; IT: serialismo, serialità (‹BASS›, IV, 282).
ET: ♦Serija♦.
D: Naziv za (domnevni) slog ali obdobje, ko se je s ♦serialno tehniko♦ napisala ♦serialna glasba♦.
KM: V ‹CP1›, 242, se ponuja pojem »serializacija« kot »logika reda in intelekta, ki se uporablja pri posameznem ali vseh aspektih tehnike skladanja. Ta pojem se ne nanaša le na dvanajsttonsko mehaniko (»Mehanika« je seveda ♦dvanajsttonska tehnika♦.) To je eden redkih primerov na anglosaškem govornem območju, pri katerem se – sicer z drugačnim pojmom – s., ♦serialna glasba♦ in ♦dvanajsttonska tehnika♦ skušajo ločiti od ♦dvanajsttonske glasbe♦ in ♦dvanajsttonske tehnike♦ (prim. tudi »dodekafonizem« v KR ♦dodekafonije♦).
KR: Pojem je uporaben, če se z njim res želi opisati poseben slog ali obdobje, v katerem sta nastali ♦serialna glasba♦ in ♦serialna tehnika♦. Iz pripombe v KM je očitno, da se s. lahko pripiše prepoznaven odnos do glasbe oziroma da ga v razmerju do ♦dvanajsttonske tehnike♦ lahko razumemo celo kot logično zgodovinsko nadaljevanje v razvoju ♦glasbe 20. stoletja♦.
GL: ♦pointilizem♦ = ♦punktualizem♦, ♦punktualizem♦ = ♦pointilizem♦, ♦serialna glasba♦, ♦serialna tehnika (skladanja) ♦, ♦struktura♦, ♦točka♦.
‹BASS›, IV, 282 = vodilka k ♦dodekafoniji♦ in ♦ekspresionizmu♦ (gl. KR ♦ekspresionizem♦); ‹BOSS›, 148–155; ‹GR›, 163; ‹GR6›, XVII, 162–169; ‹IM›, 348; ‹SLON›, 1489; ‹Z›, 172–181