ANG: field; NEM: Feld; FR: champ.
D: Naziv za način organiziranja gradiva, v katerem so odnosi med konstitutivnimi elementi, npr. ♦parametri♦, takšni, da kot posamezne vrednosti niso več razpoznavne, temveč so sprejete med statistično povprečje, ki se sliši kot specifična, teksturna ♦zvočnost♦.
KM: »Glasbena polja, nagnjena k razlivanju, se morajo ohranjati s pomočjo statističnih metod. Statistična organizacija ♦struktur♦ mase kaže na približne določitve celot, polj, pri čemer se posamezne določitve, ki zahtevajo zadostno natančnost, zapostavljajo. Šele s skladanjem polja se je izgubilo tisto, kar se je prej v najširšem smislu prakticiralo kot skladanje po ‘delih’. Celotna ♦dodekafonija♦ je skladanje v delih; pri ♦punktualni glasbi♦ je to še vedno moč razbrati. Že glasba, ki je določena s ♦skupinami♦, odločno slabi pomembnost skladanega dela.« (‹G›, 91)
KR: V ‹JON›, 99, so navedeni tudi drugi, sicer nenatančni, tj. bolj metaforični pomeni pojma, ki tu ne potrebujejo razlage. Natančen pomen p. kot tehničnega pojma in/ali strokovne besede je treba vedno raziskati v razmerju ♦točka♦ – ♦skupina♦ – ♦polje♦, ki je pomembno v tipologiji ♦serialne glasbe♦ (‹G›, 83–95; ‹GL›, 67–69; ‹KS›, 145–161; ‹RL›, 868), kot je razvidno tudi iz KM.
GL: ♦dvanajsttonsko polje♦, ♦skupina, skupinska skladba♦, ♦mikropolifonija♦, ♦permeabilnost♦, ♦skladanje z grozdi♦ = (♦Clusterkomposition♦), ♦skladanje grozdov♦ = (♦Clusterkomposition♦), ♦skupek tonov♦, ♦statistična glasba♦, ♦struktura♦, ♦tekstura♦, ♦točka♦, ♦tonsko polje♦, ♦časovna polja♦.
‹BOSS›, 161; ‹KS›, 154