NEM: Papiermusik.
ET: GrÅ¡. pápyros = rastlina papirus ter iz nje narejen papir (â¹KLUâº, 525).
D: »(Naziv), ki izvirno ni bil sopomenka âŠglasbe za oÄiâŠ, vendar se oba pojma, brez prave logike, danes uporabljata slabÅ¡alno za tako glasbo, ki uporablja notacijo brez predhodne predstave o zvoÄni realizaciji. Odkar je bila vpeljana âŠgrafiÄna notacijaâŠ, so nastale nove diferenciacije … v interpretiranju, posluÅ¡anju in branju glasbe … H … glasbi na papirju … ne sodijo obiÄajne skice in tehniÄni napotki za skladanje âŠelektronske glasbeâŠ. « (â¹EHâº, 243).
KM: Dobeseden prevod pojma kot (âpapirna» ali âpapirnata glasba») ni pravilen, ker gre tukaj zares za glasbo, ki do te mere ne teÅŸi k svoji realizaciji v âŠzvokuâŠ, da se lahko razume kot glasba tudi, dolker je samo âna papirju». Poleg tega je âpapirnata» (ali âpapirna») glasba prevod naslova skladbe J. A. Riedla Paper Music (1961â1970), katere pomen resniÄno nima nobene veze s priÄujoÄim pojmom.
Za »obiÄajne skice in tehniÄne napotke za skladanje âŠelektronske glasbe⊠(gl. D) obstaja pojem âŠizvedbena partituraâŠ, tako da glasba na papirju resniÄno nima nobene zveze z besediÅ¡Äem âŠelektronske glasbeâŠ.
KR: Äeprav se v D omenja uporaba v slabÅ¡alnem smislu, je njegova funkcija bogata v imenovanju vseh tistih pojavov v âŠglasbi 20. stoletjaâŠ, katerih (javna) realizacija zapisa v âŠzvoku⊠je drugotnega pomena. Äe se tak zapis interpretira zase, v lastni domiÅ¡ljiji, potem gre za âŠzasebno glasboâŠ.
âŠGrafiÄno notacijo⊠v D bi bilo bolje nadomestiti z âŠglasbeno grafikoâŠ, ker je ta pomensko bliÅŸe glasbi na papirju, glede na razliko v pomenu âŠglasbene grafike⊠(gl. KR âŠglasbene grafikeâŠ) in âŠgrafiÄne notacije⊠(gl. KR âŠgrafiÄne notacijeâŠ).
PRIM: âŠglasba za branjeâŠ, âŠglasba za oÄiâŠ, âŠglasbena grafikaâŠ, âŠimprovizacijaâŠ, âŠnesliÅ¡na glasbaâŠ, âŠzasebna glasbaâŠ, âŠprozna glasbaâŠ.
