ANG: phase shifting; NEM: Phasenverschiebung; FR: déphasage; IT: phasing, cambiamento di fase.
ET: ♦Faza♦.
D: 1) Isto kot ♦modulacija faze♦.
2) »(Naziv za) tehniko, ki jo je razvil S. Reich, v kateri dve podskupini v kakšnem sestavu začneta igrati z istim ritmičnim obrazcem, nato začne ena podskupina pospeševati, nakar po tistem, ko sta obe podskupini nekaj časa ‘zunaj ♦faze♦‘, ponovno zaigrata obrazec sočasno ‘v ♦fazi♦‘.« (‹RAN›, 628)
KM: D 2 iz ‹RAN›, 628, je navedena pri geslu »faziranje« (»phasing«), medtem ko sam Reich uporablja f. p. npr. v tem kontekstu: »če kakšno število posameznih ♦tonov♦ pulzira v istem tempu, vendar s postopnim pomikom v razmerjih med ♦fazami♦, bomo dobili veliko število glasbenih obrazcev. Če bi bili vsi ♦toni♦ v ♦fazi♦ (to je, če bi se zaigrali sočasno), bi slišali pulzirajoči ♦akord♦. Če bi se ♦toni♦ počasi pomikali malo izven ♦faze♦, bi se slišala neka vrsta valovito »razlomljenega« ♦akorda♦, ki bi se postopoma zamenjal v melodični obrazec, nato bi se slišal drugi takšen ♦akord♦ itn. Če je proces faznega pomika dovolj postopen, postajajo slišne majhne ritmične razlike. Slišalo bi se, kako se dani glasbeni obrazci spreminjajo v druge brez spremembe ♦višine tona♦, ♦barve♦ ali ♦intenzitete♦ in bi se tako vključili v glasbo, ki deluje izključno s postopnimi spremembami v času.« (REICH 1974: 17)
GL: ♦elektronska glasba♦, ♦faza♦, ♦minimalna glasba♦, ♦postopni proces♦, ♦repetitivna glasba♦.
PRIM: ♦križna modulacija♦ (glede na D 1), ♦modulacija amplitude♦ = (AM) = (amplitude modulation), ♦modulacija faze♦, ♦modulacija frekvence♦ = (FM) = (frequency modulation), ♦modulacija zvokov(n)e barve♦.
‹HU›, 86–87; ‹L›, 431